Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Joanne - 25 juni 2009 21:12

Allt gick väl!

Jag är riktigt nöjd till och med efter idag!

Min mor var närvarande när hon kom, och allt gick bra. Vi pratade lite om vad som hänt sist och fick klarat ut missförstånden.

Hon hade missuppfattat mig helt, men det är ju väl när det är löst nu.


Har precis lagt lillan och hoppas hon kommer sova nu.. Håller en tumme för det iaf, så vi inte får en till natt som den till idag.

Visserligen har lillan varit vaken sedan 6 minst, men då har hon somnat in i tio min ett par ggr, och tydligen räckte de power "napparna" för att hon skulle orka hålla igång tills nu, men jag tycker ändå att 21 är en ok tid att få henne att sussa, men blir det senare så blir det för sent.

Hon ligger där inne och låter lite... Men jag håller som sagt en tumme för att hon stannar sovandes, iaf tills jag behöver tömma på mjölk igen hehe.


Nu ska jag se om jag inte kan få i mig lite glass! =)

Och kanske våga mig på lite scrap booking ikväll. Fick ju grejer igår med posten, men igår blev ju inte mycket ork över.

Sprattlarns första album måste ju göras!

Kan ju kika på det iaf!


Tänkte komma med lite bilder snart igen. Och då hade jag en tanke om före, under och efter graviditeten, på magen såklart.

Har ju faktiskt aldrig varit nöjdare med min kropp än vad jag är nu, även om jag har lite mage ! =)

Men de kommer som sagt en annan dag.


Fanny, du lämnade ingen mailadress eller något i din kommentar så jag kan svara på din fråga till. Vill inte lämna ut någon med namn här på bloggen.

Av Joanne - 25 juni 2009 11:33

Idag kommer BVC tanten på hembesök.

Hoppas att det går bättre och känns bättre.

Om det inte gör det så får jag överväga att byta, känner mig inte bekväm med att fråga henne saker som det är just nu, och det måste jag ju kunna göra, så vi får se hur det känns när hon varit här.


Sprattlarn var svår somnad igår.. Fy.. Flera timmar av gråt..

Hoppas i natt är bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards