Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Joanne - 23 juni 2009 18:55

Nu är jag såå trött på all denna mjölk!

Jag vill halvera! Minst!


Jag har dessutom fått kapitulera för nappen! Vilket jag inte är stolt över alls.. Suck.

Sprattlarn blir fly förbannad när hon är snutte sugen och det kommer, hör och häpna.. Massa MJÖLK!

Hon vill ju bara snutta, så sätter hon i halsen och jag blir livrädd för att hon inte ska få luft så som hänt ett par ggr..

Så nappen får hoppa in iaf, hon måste ju få lov att snutta.

Jag som hatar nappar!


Och så spänner brösten något olidligt så jag blir tvungen att mjölka eller pumpa ur.. Vilket känns som rent slöseri, eftersom jag inte orkar vara klinisk när jag använder flaskorna och sånt så blir det att jag häller ut massor med mjölk..

Kunde inte någon som har ont om mjölk fått lite i sina bröst istället!? Så hade vi varit två med lagom mycket mjölk!

Det hade ju varit toppen!


Nu tycker jag att det är dags för mjölken att stabilisera sig!

Ovido - Quiz & Flashcards