Alla inlägg under september 2009

Av Joanne - 12 september 2009 22:13

Jag ser att det finns de som fortfarande går in via denna blogg på min nya.

Ville bara slå et slag för den nya bloggen och säga att adressen är super enkel.

Det enda som skilljer den nya bloggens adress från denna är att man tar bort "agratis" från adressen så är ni på den nya direkt istället.

Denna kommer alltid ligga kvar då jag har texter på denna som jag vill ha kvar.

Dock kommer det inte att uppdateras här.

Iaf inte som det verkar just nu.

Vem vet, om de bestämmer sig för att göra om sidan så det blir möjligt att själv gå in och ändra i koderna .. Ja då kanske jag kommer tillbaka.

Det kan de gott göra tycker jag!

Tjing från mig.


http://sprattlarn.blogg.se

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards