Direktlänk till inlägg 4 juli 2009

Kommentar svar.

Av Joanne - 4 juli 2009 23:20

Jag fick en kommentar från personen som jag skrev om i ett tidigare inlägg.

Inlägget "kvick att dömma".

Så här löd kommentaren:


"tack för att du skriver att jag är en idiot, jag har vart med dig, men jag ser båda sidor. sluta ta åt dig allt som om jag dömmer dig.av jag den 4 juli 2009 kl 20:47"


Minns inte att jag skrev idiot i inlägget även om det hade passat bra där..

Det som gör mig förbannad är att hon ens säger sin åsikt när jag bara svarar ärligt på en fråga hon ställde.

Hon var dessutom kvick med sina åsikter innan hon läst färdigt vad jag skulle skriva.

Hennes åsikt var inte relevant och inget jag ville höra.

Dessutom ser hon inte båda sidor, hon ser sin egen sida av det hela, eftersom hon inte varit i varken min eller spermaharens sits.

Så härmed ber jag henne återkomma med sina åsikter när hon själv har burit ett barn i tio månader i sin mage och sedan under stora smärtor fött fram detta barnet.

Då kan hon komma med sina åsikter när ingen bett om dem.


Nu ska jag godkänna hennes kommentar så ni kan läsa den i orginal skick om ni vill.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanne - 12 september 2009 22:13

Jag ser att det finns de som fortfarande går in via denna blogg på min nya. Ville bara slå et slag för den nya bloggen och säga att adressen är super enkel. Det enda som skilljer den nya bloggens adress från denna är att man tar bort "agratis" fr...

Av Joanne - 9 juli 2009 18:39

Följ med mig. Ni som läser detta, ni som följer min blogg, jag ber er följa med mig till den nya. Jag har nämligen skaffat ny blogg. Orsaken? Orsaken är att denna inte går att designa om efter eget tycke och jag nu fått världens finaste bloggdesign ...

Av Joanne - 9 juli 2009 10:33

Ja nu är det väl dags för mig att svara. Ska börja med att säga att jag skapades när mina föräldrar var gifta och kära, hade det bra ställt och visste ungefär vad de ville med sina liv. Och nej, jag klagar inte på min uppväxt. Jag hade det bra och fi...

Av Joanne - 8 juli 2009 17:51

Jag tänker inte yppa min åsikt gällande förra inläggets fråga innan morgondagen. Men tänker dock påpeka att det står skapas inte växer upp. Bara för att man skapas i vissa förhållanden så innebär inte det att man växer upp under de förhållandena.   ...

Av Joanne - 7 juli 2009 21:23

Är det verkligen en garanti för en bra uppväxt är min fråga. Nå? Ni ska få höra vad jag fått höra, sedan vill jag ha svar! Det är över 60 unika besökare på min blogg varje dag och nu vill jag höra era svar!   Är det verkligen en garanti för en bra up...

Ovido - Quiz & Flashcards