Direktlänk till inlägg 5 juli 2009

Hemifrån

Av Joanne - 5 juli 2009 16:08

Idag har jag inte varit hemma mycket.

Först gick jag till Tessan som fyller 26 år. Hon blev glad när hon tyckte att hon fick en bebis i present haha.

Hennes mor Synnöve kom förbi och Sprattlarn fick en söt dräkt och en liten leksaks katt utav henne!

Så rart!

Nu väntar vi på att hon ska gå loss med glittret och skapa Sprattlarns dörrskylt.

Alla andra av "våra" barn har fått en och nu är det Sprattlarns tur!

De är såå fina.


Sedan åkte jag och syster till vår far som har varit en tur i Norge och köpte med sig nugati till oss, Far är rar, han minns ibland!

Så Cindy fick flätat håret, Frewini är snäll hon.

Kanske ska sätta henne på att göra flätor på mig med när håret är långt nog, men fortfarande i fullängd.

Ser ju hemsk ut i håret men det är för kort för flätor.

Enda fördelen med att hösten kommer sedan, då kan jag gömma mitt hemska hå under en mössa igen.

Dettta är det västa med att raka av sig håret, det tar sån tid innan det blir långt igen ;)


Solen skiner inte lika idag, men det är trots det klibbigt och varmt.

Trodde det skulle bli regn då det kom mörka moln, men inget regn ännu..

Det är enna dags för regn nu, regn och åska så vi får rensat luften lite.


Spermaharen har inte hört av sig änsålänge, får se om han gör det senare...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanne - 12 september 2009 22:13

Jag ser att det finns de som fortfarande går in via denna blogg på min nya. Ville bara slå et slag för den nya bloggen och säga att adressen är super enkel. Det enda som skilljer den nya bloggens adress från denna är att man tar bort "agratis" fr...

Av Joanne - 9 juli 2009 18:39

Följ med mig. Ni som läser detta, ni som följer min blogg, jag ber er följa med mig till den nya. Jag har nämligen skaffat ny blogg. Orsaken? Orsaken är att denna inte går att designa om efter eget tycke och jag nu fått världens finaste bloggdesign ...

Av Joanne - 9 juli 2009 10:33

Ja nu är det väl dags för mig att svara. Ska börja med att säga att jag skapades när mina föräldrar var gifta och kära, hade det bra ställt och visste ungefär vad de ville med sina liv. Och nej, jag klagar inte på min uppväxt. Jag hade det bra och fi...

Av Joanne - 8 juli 2009 17:51

Jag tänker inte yppa min åsikt gällande förra inläggets fråga innan morgondagen. Men tänker dock påpeka att det står skapas inte växer upp. Bara för att man skapas i vissa förhållanden så innebär inte det att man växer upp under de förhållandena.   ...

Av Joanne - 7 juli 2009 21:23

Är det verkligen en garanti för en bra uppväxt är min fråga. Nå? Ni ska få höra vad jag fått höra, sedan vill jag ha svar! Det är över 60 unika besökare på min blogg varje dag och nu vill jag höra era svar!   Är det verkligen en garanti för en bra up...

Ovido - Quiz & Flashcards