Direktlänk till inlägg 7 juli 2009

Tack!

Av Joanne - 7 juli 2009 10:29

Ett tack.

Det är vad jag måste säga.

Vad jag vill säga.


Oplanerat och från hans sida helt ofrivilligt.

Men likväl har han gett mig den största gåva man kan få.

Så jag vill säga honom ett tack.


Ska bara få tillfälle till det..




Vackrast på jorden.

 
 
Lina

Lina

7 juli 2009 16:21

åh tack, jag tycker den bilden var grymt söt jag med hehe, värsta smygblicken hon ger :)

Och vilka underbart stora fina ögon dottra din har :D

http://www.fearsofjune.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanne - 12 september 2009 22:13

Jag ser att det finns de som fortfarande går in via denna blogg på min nya. Ville bara slå et slag för den nya bloggen och säga att adressen är super enkel. Det enda som skilljer den nya bloggens adress från denna är att man tar bort "agratis" fr...

Av Joanne - 9 juli 2009 18:39

Följ med mig. Ni som läser detta, ni som följer min blogg, jag ber er följa med mig till den nya. Jag har nämligen skaffat ny blogg. Orsaken? Orsaken är att denna inte går att designa om efter eget tycke och jag nu fått världens finaste bloggdesign ...

Av Joanne - 9 juli 2009 10:33

Ja nu är det väl dags för mig att svara. Ska börja med att säga att jag skapades när mina föräldrar var gifta och kära, hade det bra ställt och visste ungefär vad de ville med sina liv. Och nej, jag klagar inte på min uppväxt. Jag hade det bra och fi...

Av Joanne - 8 juli 2009 17:51

Jag tänker inte yppa min åsikt gällande förra inläggets fråga innan morgondagen. Men tänker dock påpeka att det står skapas inte växer upp. Bara för att man skapas i vissa förhållanden så innebär inte det att man växer upp under de förhållandena.   ...

Av Joanne - 7 juli 2009 21:23

Är det verkligen en garanti för en bra uppväxt är min fråga. Nå? Ni ska få höra vad jag fått höra, sedan vill jag ha svar! Det är över 60 unika besökare på min blogg varje dag och nu vill jag höra era svar!   Är det verkligen en garanti för en bra up...

Ovido - Quiz & Flashcards