Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Joanne - 19 juni 2009 14:13

Jag sitter här framför min mors dator, Sprattlarn sover i vagnen, himlen är grå utanför fönstret.

Jag känner mig nöjd.

Jag ska få äta god mat och dagen blir lugn, kvällen blir lugn.

Sprattlarn och jag ska vara ensamma i natt antagligen.

Cindys jobb är ju klart nu och hennes allergi hindrar henne kanske från att sova hos mig mer nu när hon inte "måste".

Det ska bli intressanta dygn nu framöver, vi får se hur det går, hur mycket jag hinner med i hemmet och om jag får någon tid över alls till att sitta framför datan.

Hoppas jag får tid till det så jag kan uppdatera här lite då och då, helst varje dag såklart.

Om inte för andras skull så för min egen, det kan vara både roligt och bra att kika tillbaka på denna tiden när Sprattlarn blir lite äldre.


Jag tycker Sprattlarn kan vakna snart så jag kan få amma henne, mitt högerbröst gör ont, hon orkade bara tömma vänster och jag fick pumpa lite på andra, men pumpen är ju inte lika bra som snuttan.

Too much information, jag vet, men det känns ändå bra att få skriva det och gnälla lite hehe =)


Saknar inte att gå ut faktiskt, känns skönt. 

God mat, kanske se en film ikväll och äta lite glass, det låter som en bra plan tycker jag!

Av Joanne - 19 juni 2009 00:02

Vill passa på att tacka för alla snälla och rara komentarer som kommer in!

Ni stärker mig och gör att jag vågar tro på mig själv ännu lite mer!

Känns skönt att få sin tro bekräftad. =)


Dagen idag har varit lugn, visserligen varit och handlat, städat lite och köpt ett par tröjor som funkar bra att amma i, men dagen känns ändå som om den varit lugn.


Imorgon (idag) är min syster färdig med sina pappadagar och jag ska få min vardaag att gå ihop utan den underbara hjälpen jag haft hitills.

Det löser sig garanterat, men jag är ju helt klart lite nervös inför det.


Ska se om jag inte kan få in någon bild på Sprattlarn imorgon igen, blir många bilder tagna, men inte så mycket tid framför datan, så jag lovar ingen bild, men har ju några jag hemskt gärna vill visa upp ju.


Återigen, tack för kommentarerna!


Ovido - Quiz & Flashcards