Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Joanne - 2 juni 2009 12:21

Ja, jag satt inne på mitt forum såklart och kikade lite och upptäckte att jag idag hade mitt första Bf uppsatt..

Min senaste mens och mitt vul pekade på att jag skulle fått bebis idag, det ändrades senare vid mitt rutin ultraljud till den 8 Juni, så nu sitter man här och väntar ett tag till..

Men inte är det konstigt om man är lite uttråkad och trött på att vänta nu.


Sara kom ner med symaskinen nu nyss, så jag ska idag få tummen ur och sy klart det sista tänkte jag.

Om Cindy känner för att hålla mig sällskap så kanske det blir bullbak oxå, men det kan lika gärna dröja ett par dagar innan det sker..

Som Sara sa, jag är bra på att skjuta upp saker, dock vill jag inte skjuta upp förlossningen, den vill jag ska ske den 6 juni som jag sagt hela tiden!

Tycker min kropp och bebis kan lyssna på mig nu.


Fy, ska jag gnälla i flera veckor om detta nu om jag går på övertid? Då kommer jag nog knappt orka läsa min egen blogg ;)

Nej, jag ska allt försöka skriva om annat oxå.

Ovido - Quiz & Flashcards