Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Joanne - 1 juni 2009 21:12

Idag har jag suttit på min mors gård hela dagen efter jag kommit hem från Munkedal.

Mitt i solen oxå, så nu har jag fått snygga ränder på min kropp hehe, jag som hatar linjer..

Men trevligt har det varit!

Bror lovade tidigt att han skulle steka pannkakor till oss alla som "middag", men vad blev det av det då!? Nej, precis, bror får steka pannkakor någon annan dag. Idag blev det pizza för vissa och, som för mig, kebabrulle för andra, det var visserligen gott det med. =)


Syster yster och Vince kommer sent ikväll och stannar nog ett par dagar, det är trevligt!

Ser ju inte pojken allt för ofta direkt så det är kul när man får träffa honom, dessutom är han världens sötaste!

Jag har länge funderat på om jag bara är partisk och därför tycker att han är sötast på jorden, men kommit fram till att ja, lite partisk är jag ju såklart.. Men han är verkligen söt, och det hade jag tyckt även om han inte var "min".

Kika på honom och se om ni inte håller med mig! På systers blogg finns ett foto på henne och Vince, (som jag ska fjäska till mig att få stjäla så jag kan visa upp dem här oxå hehe) Dock vet jag att det fins finare kort på dem båda där man ser dem mycket bättre oxå, ska nog nalla till mig ett sånt först!


Har precis kommit ur bad och dusch.. Numera badar jag alltid innan jag duschar, det gör så gott för ryggen!

Känns bra, detta var även tredje gången med ren balsam tvätt, håret är fortfarande fint, aningens torrt, men det har mitt hår alltid varit tyvärr.

Om ni undrar vad det är jag pysslar med så är det att jag testar balsam metoden.

Jag har helt enkelt slutat tvätta håret med shampo.

Så får vi se om ett tag här hur mitt hår mår på detta, men sämre än med massa schampo i kan det inte må känns det som stundvis.


Dagen har varit lugn... Men nu känner jag att jag verkligen längtar ut lillan.

Nu vill jag kunna ligga på mage igen.. Har saknat det mycket senaste månaden nu..

Suck.


Såhär såg det ut förra året vid denna tiden typ, lite mindre mage då hehe.

Av Joanne - 1 juni 2009 12:37

Inatt har jag fått sova!

Så skönt, det blev ju en resa tur och retur Göteborg igår och mina fötter svullnade upp litegrann, det var lite intressant.

Jag som ju har världens benigaste fötter annars hade helt plötsligt lite knubbiga fötter haha.

Men vädret var ju underbart och resan var varm och lite jobbig, men väl hemma var allt frid och fröjd.


Jag fick bjudit min mor på middag oxå! =)

Det var ju ändå morsdag och allt!

Skriver mer senare nu måste jag springa, måste åka till Munkedal.

Tjing

Ovido - Quiz & Flashcards