Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Joanne - 21 juni 2009 10:53

Lillan sussar sött med en av mina t-shirts som täcke.



Och det är bra mysigt att ligga på mosters arm på morgonen när mamma fixar i hemmet. Synd att moster inte är kvar, hennes armhåla var mysig! ;)


Av Joanne - 21 juni 2009 10:43

Så vaknar jag till en strålande fin dag och tänker att ååh, Cindy är säkert sugen på att ta med Vince och äta glass med oss.

Ringer bort och världens krassligaste människa svarar.

Hon är bakfull. Inte för det, det hade jag väntat mig då det igår var årets fest i hela Lysekil, alla, och då menar jag ALLA, firar på midsommardagen.

(utom jag då tydligen hehe).

Men syster lät heelt förstörd, jisses, men det blir iaf kanske lite glass senare när hon kan resa sig upp ur soffan utan att spy som hon uttryckte sig.


Till och med Mor mådde bättre än syster vilket är ovanligt.

Jag är idag glad att jag inte drack igår och tackar lillan lite extra för det.

Ovido - Quiz & Flashcards