Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Joanne - 12 juni 2009 00:37

Minst..

Ingen som har en bebis över, jag skulle behöva två!

Mjölken rann till inatt..

Detta medförde att mina bröst blev säkert fem ggr så stora som de vart innan.

Det och att det spänner som bara f*n i dem. De är som två stenar..

Sprattlarn lyckas inte tömma ens ett..


Ska på återbesök på bb på NÄL imorgon för PKU test och lite tjat, eftersom jag åkte hem tidigare.

Hoppas vid gudarna att hon har något knep på hur jag ska lösa detta, för det är inte trevligt.

Har suttit och mjölkat ur för hand hur länge som helst, bara för att upptäcka att fem min efter jag slutat så är bröstet hårt igen..

Har även testat ammningspump, men det går knappt.. Tar lika lång tid som att göra det för hand.

Det jag är rädd för är att pumpande och mjölkande ska öka produktionen ännu mer!! Men vet inte vad jag annars ska göra när det spänner så jag vill skära bort dem och Sprattlarn inte vill ha mer! =(

Hoppas på råd imorgon..

Ovido - Quiz & Flashcards