Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Joanne - 10 juni 2009 23:46

Skrev nyss klart min förlossningsberättelse, men den bara försvann igen...

Jag som äntligen var klar och som fått med det mesta.. och nu orkar jag bara inte skriva om allt..

Ledsen, men får ta det den imorgon om jag får tid och ork...

Nu ska jag byta på lillan och lägga henne till det andra bröstet.

Av Joanne - 10 juni 2009 21:58

Ja, så vart jag hemma nu igen.

Jag ska försöka få ihop en kortfattad förlossningsberättelse för de som är intresserade tänkte jag, vet att det är ett par =)

Men varnar nu för att om man är lite rädd så bör man undvika att läsa.

Jag hade iaf inte velat läsa min egna även om det kanske låter som ingenting i andras öron.

Skriver ett par olika inlägg för allt för att det inte ska bli för mycket att läsa.

Dessutom lägger jag in ett par kort! =)


Enjoy.  


Ovido - Quiz & Flashcards