Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

Sussa liten!

Av Joanne - 25 juni 2009 21:12

Allt gick väl!

Jag är riktigt nöjd till och med efter idag!

Min mor var närvarande när hon kom, och allt gick bra. Vi pratade lite om vad som hänt sist och fick klarat ut missförstånden.

Hon hade missuppfattat mig helt, men det är ju väl när det är löst nu.


Har precis lagt lillan och hoppas hon kommer sova nu.. Håller en tumme för det iaf, så vi inte får en till natt som den till idag.

Visserligen har lillan varit vaken sedan 6 minst, men då har hon somnat in i tio min ett par ggr, och tydligen räckte de power "napparna" för att hon skulle orka hålla igång tills nu, men jag tycker ändå att 21 är en ok tid att få henne att sussa, men blir det senare så blir det för sent.

Hon ligger där inne och låter lite... Men jag håller som sagt en tumme för att hon stannar sovandes, iaf tills jag behöver tömma på mjölk igen hehe.


Nu ska jag se om jag inte kan få i mig lite glass! =)

Och kanske våga mig på lite scrap booking ikväll. Fick ju grejer igår med posten, men igår blev ju inte mycket ork över.

Sprattlarns första album måste ju göras!

Kan ju kika på det iaf!


Tänkte komma med lite bilder snart igen. Och då hade jag en tanke om före, under och efter graviditeten, på magen såklart.

Har ju faktiskt aldrig varit nöjdare med min kropp än vad jag är nu, även om jag har lite mage ! =)

Men de kommer som sagt en annan dag.


Fanny, du lämnade ingen mailadress eller något i din kommentar så jag kan svara på din fråga till. Vill inte lämna ut någon med namn här på bloggen.

 
 
Ingen bild

Cristin

26 juni 2009 09:54

Vad gott att missförstånden reddes upp!

Kul att du också börjat med scrapbooking! Finns nog inget roligare än att sitta å pyssla ihop något riktigt personligt till den man har mest kär! :-)

 
becka

becka

26 juni 2009 11:19

Åh vad skönt att ni fick ordning på det, inte kul att vantrivas med sin BVC-sköterska...Blev så sugen på crepes när jag läste ditt recept, älskar också att ha svampstuvning i...får nog bli att laga till det snart. Kram /bex

http://www.bollenarrund-becka.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanne - 12 september 2009 22:13

Jag ser att det finns de som fortfarande går in via denna blogg på min nya. Ville bara slå et slag för den nya bloggen och säga att adressen är super enkel. Det enda som skilljer den nya bloggens adress från denna är att man tar bort "agratis" fr...

Av Joanne - 9 juli 2009 18:39

Följ med mig. Ni som läser detta, ni som följer min blogg, jag ber er följa med mig till den nya. Jag har nämligen skaffat ny blogg. Orsaken? Orsaken är att denna inte går att designa om efter eget tycke och jag nu fått världens finaste bloggdesign ...

Av Joanne - 9 juli 2009 10:33

Ja nu är det väl dags för mig att svara. Ska börja med att säga att jag skapades när mina föräldrar var gifta och kära, hade det bra ställt och visste ungefär vad de ville med sina liv. Och nej, jag klagar inte på min uppväxt. Jag hade det bra och fi...

Av Joanne - 8 juli 2009 17:51

Jag tänker inte yppa min åsikt gällande förra inläggets fråga innan morgondagen. Men tänker dock påpeka att det står skapas inte växer upp. Bara för att man skapas i vissa förhållanden så innebär inte det att man växer upp under de förhållandena.   ...

Av Joanne - 7 juli 2009 21:23

Är det verkligen en garanti för en bra uppväxt är min fråga. Nå? Ni ska få höra vad jag fått höra, sedan vill jag ha svar! Det är över 60 unika besökare på min blogg varje dag och nu vill jag höra era svar!   Är det verkligen en garanti för en bra up...

Ovido - Quiz & Flashcards