Direktlänk till inlägg 29 juni 2009

Kattmonster!

Av Joanne - 29 juni 2009 18:13

Dagen har varit bra.

Började med en promenad ner på stan med Maisa, bara för att ha något att göra, två piggelin senare så gick jag hem igen.

Det är kokhett ute idag med, nu tackar man för att det blåser ute, för hade det inte blåst så hade man inte överlevt.

Sprattlarn har inte mer än blöja på sig i vagnen, men helst hade jag velat ta av henne den med, kisset hade ju inte gjort så mycket.. Men om hon skule skita så skulle vagnen vara förstörd, så blöjan får sitta på.

Nakenfis får hon vara hemma, som hon var igår på kvällen en stund, då var hon nöjd. =)


Ska kanske bada lillan idag.. Känns som om vi båda skulle behöva det, men jag får ju inte bada förens avslaget är borta, väntar, nästan, tålmodigt på det.

Men lillan kan ju få ett bad iaf, själv får jag duscha..


Har suttit på baksidan med Jeanette några timmar, det var skönt.

Att bara sitta i skuggan i värmen och göra ingenting.


Skulla ha vaccinerat Spooky idag.. Men det blev inget med det, fick inte in honom i buren.

Sprattlarn var hungrig och skrek och Spooky vägrade in i buren, och efter att han bet mig så illa första gången vi möttes så vågar jag inte tvinga in honom heller..

Så vi får åka upp en annan dag.

Ska då testa syster knep med lite kött i buren, det värsta är att han väl kan göra sig själv flera kilometer lång för att nå köttet men slippa gå in med hela kroppen i buren.

Fattar inte hur vi lyckats de andra gångerna!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanne - 12 september 2009 22:13

Jag ser att det finns de som fortfarande går in via denna blogg på min nya. Ville bara slå et slag för den nya bloggen och säga att adressen är super enkel. Det enda som skilljer den nya bloggens adress från denna är att man tar bort "agratis" fr...

Av Joanne - 9 juli 2009 18:39

Följ med mig. Ni som läser detta, ni som följer min blogg, jag ber er följa med mig till den nya. Jag har nämligen skaffat ny blogg. Orsaken? Orsaken är att denna inte går att designa om efter eget tycke och jag nu fått världens finaste bloggdesign ...

Av Joanne - 9 juli 2009 10:33

Ja nu är det väl dags för mig att svara. Ska börja med att säga att jag skapades när mina föräldrar var gifta och kära, hade det bra ställt och visste ungefär vad de ville med sina liv. Och nej, jag klagar inte på min uppväxt. Jag hade det bra och fi...

Av Joanne - 8 juli 2009 17:51

Jag tänker inte yppa min åsikt gällande förra inläggets fråga innan morgondagen. Men tänker dock påpeka att det står skapas inte växer upp. Bara för att man skapas i vissa förhållanden så innebär inte det att man växer upp under de förhållandena.   ...

Av Joanne - 7 juli 2009 21:23

Är det verkligen en garanti för en bra uppväxt är min fråga. Nå? Ni ska få höra vad jag fått höra, sedan vill jag ha svar! Det är över 60 unika besökare på min blogg varje dag och nu vill jag höra era svar!   Är det verkligen en garanti för en bra up...

Ovido - Quiz & Flashcards