Direktlänk till inlägg 27 juni 2009

Inte Hej ännu, men kanske snart..?

Av Joanne - 27 juni 2009 20:36

Igår kväll var ok.

Hon vaknade till liv vid tio tiden och var vaken till halv tolv, tolv.

Men det var ok, jag ska ge dropparna en vecka innan jag ropar hej känner jag. Vi får se hur det går ikväll.

Just nu sover lillan gott i sin vagn där hon somnade när vi var och grillade på mors gård med massa folk.

Gott var det!


Sötast är hon skruttan min =)


Idag har jag framkallat bilder, köpt ett "mitt första år" album av enklare variant och handlat på ica.

Mina inköp på Ica är några av mina bästa köp!

Köpte ett paket libro nummer 3, blöjor 68 st,

två paket nummer 2 blöjor, á 90 st,

fyra paket bröstpads, á 50 st

ett paket skötunderlägg,

Två stor pack batterier.

Allt detta för ynka 388 kronor.

Me LOVE rabattkuponger!

Bilderna jag framkallade gick på 195 och boken 75, jag är tvär nöjd.

Det enda jag glömde var att köpa tvättlappar.

Jag försöker bunkra upp här hemma hehe.


Kollade dessutom upp vad det kostar att ta kort på lillan hos fotografen här i stan och det var inte dyrt.

De har ett erbjudande vid halvåret tydligen som kostade under 300 kronor för två bilder. Sedan får man ett erbjudande vid ett års ålder oxå.

Dessa kommer iaf jag att nappa på!


Nehe, nu ska jag sätta mig och fylla i Sprattlarns bok!


Tjosan!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanne - 12 september 2009 22:13

Jag ser att det finns de som fortfarande går in via denna blogg på min nya. Ville bara slå et slag för den nya bloggen och säga att adressen är super enkel. Det enda som skilljer den nya bloggens adress från denna är att man tar bort "agratis" fr...

Av Joanne - 9 juli 2009 18:39

Följ med mig. Ni som läser detta, ni som följer min blogg, jag ber er följa med mig till den nya. Jag har nämligen skaffat ny blogg. Orsaken? Orsaken är att denna inte går att designa om efter eget tycke och jag nu fått världens finaste bloggdesign ...

Av Joanne - 9 juli 2009 10:33

Ja nu är det väl dags för mig att svara. Ska börja med att säga att jag skapades när mina föräldrar var gifta och kära, hade det bra ställt och visste ungefär vad de ville med sina liv. Och nej, jag klagar inte på min uppväxt. Jag hade det bra och fi...

Av Joanne - 8 juli 2009 17:51

Jag tänker inte yppa min åsikt gällande förra inläggets fråga innan morgondagen. Men tänker dock påpeka att det står skapas inte växer upp. Bara för att man skapas i vissa förhållanden så innebär inte det att man växer upp under de förhållandena.   ...

Av Joanne - 7 juli 2009 21:23

Är det verkligen en garanti för en bra uppväxt är min fråga. Nå? Ni ska få höra vad jag fått höra, sedan vill jag ha svar! Det är över 60 unika besökare på min blogg varje dag och nu vill jag höra era svar!   Är det verkligen en garanti för en bra up...

Ovido - Quiz & Flashcards