Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Joanne - 12 mars 2009 22:02

Ja, snön har nu fallit nästan hela dagen.
Det är verkligen jätte vackert med snön.
Men kanske inte i mars, fast jag hade räknat med det ändå.
Har för mig min mor har sagt att det var snö när jag föddes, och jag kom den 10 april, så ett tag till räknar jag med att den kan komma.
Snön är ju som sagt vacker, det är slasket som blir av snön som jag inte är så pigg på...

Var hos BM idag! Vecka 27+2.
Lillans hjärtslag låg på 152 nu, lite mindre än sist men inte mycket.
S/F måttet var på 26 cm, precis på kurvan vart det!
Bara det inte överstiger kurvan nu... Håll en tumme för mig!
I övrigt är det lugnt här, lillan har nog vänt sig mer mot ryggen, för jag känner henne dåligt och har gjort sedan i förrgår.
Hoppas hon vänder sig igen så hon känns framåt mot magen igen, jag blir mindre nojig då.

Inte långt kvar till vecka 30+0 nu då!

Ovido - Quiz & Flashcards