Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Joanne - 2 mars 2009 21:47

Har hänt massor sedan jag sist skrev, men jag tänker inte ta upp något av allt det, det är bara deprimerande, och jag är ju tillbaka nu!
Dock tänker jag berätta att jag varit på ultraljud idag!
Min über snälla syster betalade för att få reda på könet på liten i magen!
Nyfiken som hon är så gjorde hon det garanterat lika mycket för sin egen skull som min.
Det visade sig att det var en liten flickunge där inne, precis som jag trott hela tiden.
Såg jätte bra, men litar ändå inte på det där till 100%.. Bara till 99%
Syster blev överlycklig.

Min lill flicka är enveten redan, hon låg med ansiktet in mot min rygg så jag fick ingen profil bild hur mycket vi än puffade på henne, hon bara sparkade tillbaka lite surt hehe.
Hon ligger med huvudet neråt och har gjort så ett tag redan, så nu är det mycket fossingar vid mina revben och rör, inge vidare bekvämt direkt.
Och värre lär det ju bli!

Vecka 25+6 idag, vilket innebär att jag imorgon har nått mitt delmål, vecka 26+0!!
Vad ska nu nästa delmål bli hmmm...

Ovido - Quiz & Flashcards