Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Joanne - 11 mars 2009 21:57

Ja precis.
Igår var jag i Göteborg ett ärende.
Först två timmars bilkörande (hatar morgontrafiken!) sedan gå, gå och gå, i timmar!
Detta med bara två timmars sömn på natten, suck...
Och sedan efter 6(!) timmar i Gbg så skulle jag köra hem igen.
En alvedon och sömn... Kände mig som en 100 årig tant, jag hade sååå ont i bäcknet, ryggen och fötterna.
Idag vart det upp igen och in till Uddevalla Torp för att vandra runt där närmare 4(!) timmar, så nu har jag ont igen... Suckar ännu högre.
Speciellt som jag inte köpt någonting utan bara gjort andra tjänster...

Gnäll inlägg blev detta känner jag...

Men för att vara lite roligare så funderar jag på att fråga alla jag känner efter gamla sängkläder de inte använder längre. Helst enfärgade i starka färger! Men annat kan man ju använda oxå.. hmm..
Jag funderar nämligen på att sy lite roligare sängkläder till min lillflcika än de tråkiga och fula som säljs i butikerna.
Förstår inte hur de får sålt något alls, så fula och tråkiga som deras sängkläder är..
Nej nu blir det egen sytt om jag bara får ihop tyger som passar.
Vill helst inte köpa då det inte känns lika bra med fabriksnytt som sådant som är använt och tvättat mycket, känns hälsosammare med använt då.
Ska bli roligt!

BM imorgon igen! Gottans!

Ovido - Quiz & Flashcards