Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

Datorbråk och Sparkar!

Av Joanne - 25 januari 2009 21:32

Min dator bestämde sig för att bråka med mig..

Då blev jag arg och ringde min fantastiske dataexpert (även kallad svåger) Utbildad och allt som han är på datorer så fick han genom syster tömma hela min dator, på windows och allt!
Så min dator var bara ett tomt skal mer eller mindre.
Men nu!
Efter mycket hjälp av syster och svåger så är min dator up and running igen!
Gott!
De ska ha de största tack jag kan åstakomma!

Om någon trodde tiden till vecka 26 skulle gå snabbt så trodde du fel!
För mig är tiden den dubbla...
En timme känns som två. Gissa hur långa dagarna är då haha!
Så jag kommer nog få vänta tålmodigt och läsa kusses blogg så länge och lära mig om livet som småbarnsförälder.
Funderar på om jag ska övertala kusse liten att ha lektioner i scrap booking när hon kommer hem oxå..
Hade inte varit fel att ha lite pyssel..
Funderar visseligen på att sy Sprattlarns sängkläder själv då jag inte tycker att det finns något fint i affärerna alls.
Jag vill inte ha gulle gull och pluttenutt...
Jag vill ha annat, och då får man vackert sätta sig och sy! tur man tycker det är roligt!

Såg Sprattlarns sparkar igår. Det var trevligt!
Ska bli intressant senare när man kan se ännu bättre!

Gällande halsbrännan så gick jag ner på Apoteket och köpte hem Losec mups, men vad händer då!? Jo, min halsbränna försvinner!
Skönt det visserligen, så kul är det inte att knapra piller.
Men de är gott att ha de hemma ifall det sätter igång igen oxå.

Idag har jag gått 20+5 för den som möjligtvis följer denna blogg.
Och dagarna släpar sig fram.

Ska jag ha liten mage nu, så vill jag inte ha mer än myskula när det närmar sig på tal om ingenting.
Orättvist annars...!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanne - 12 september 2009 22:13

Jag ser att det finns de som fortfarande går in via denna blogg på min nya. Ville bara slå et slag för den nya bloggen och säga att adressen är super enkel. Det enda som skilljer den nya bloggens adress från denna är att man tar bort "agratis" fr...

Av Joanne - 9 juli 2009 18:39

Följ med mig. Ni som läser detta, ni som följer min blogg, jag ber er följa med mig till den nya. Jag har nämligen skaffat ny blogg. Orsaken? Orsaken är att denna inte går att designa om efter eget tycke och jag nu fått världens finaste bloggdesign ...

Av Joanne - 9 juli 2009 10:33

Ja nu är det väl dags för mig att svara. Ska börja med att säga att jag skapades när mina föräldrar var gifta och kära, hade det bra ställt och visste ungefär vad de ville med sina liv. Och nej, jag klagar inte på min uppväxt. Jag hade det bra och fi...

Av Joanne - 8 juli 2009 17:51

Jag tänker inte yppa min åsikt gällande förra inläggets fråga innan morgondagen. Men tänker dock påpeka att det står skapas inte växer upp. Bara för att man skapas i vissa förhållanden så innebär inte det att man växer upp under de förhållandena.   ...

Av Joanne - 7 juli 2009 21:23

Är det verkligen en garanti för en bra uppväxt är min fråga. Nå? Ni ska få höra vad jag fått höra, sedan vill jag ha svar! Det är över 60 unika besökare på min blogg varje dag och nu vill jag höra era svar!   Är det verkligen en garanti för en bra up...

Ovido - Quiz & Flashcards