Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Joanne - 21 januari 2009 00:40

Idag var jag och bebis i magen hos vår barnmorska.
Vi har världens bästa Bm!
Vår Bm hade hand om min mor när jag låg i magen, så hon känner mig från början så att säga!

Bebis hjärtrytm låg på 156. Högt men inom det normala.
Hon mätte oxå livmodern, hela 19 cm! haha inte så mycket kanske, men hon tyckte det var normalt då jag "alltid varit så nätt" för att uttrycka det som hon gjorde.

Jag är väldigt nöjd med min dag!
Bortsett från denna halsbränna som vägrar ge med sig!
I morgon blir det apoteket!

Del mål vecka 26 nästa!
Hoppas tiden dit går snabbt nu!
Och att kanske en liten mage behagar dyka upp, stor behöver den verkligen inte vara, men en liten söt en hade inte varit fel!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards