Direktlänk till inlägg 15 januari 2009

Allt har en början.. En mitt.. Och ett slut..

Av Joanne - 15 januari 2009 01:07

Ja, början märkte jag ju inte ens.
Nu är jag i mitten snart.
Mår toppen, sista veckan har jag börjat få påhälsning av halsbrännan på kvällarna, inte en välkommen gäst, men den våldgästar mig.. hmm, allt för glad är jag inte på den.

Snart halvvägs då ja, känns bra, då jag fortfarande (bortsett från Halsbränna!!) mår bra, mår som innan jag blev gravid.
Den enda förändringen är några kilo upp på vågen, men det syns knappt ändå haha.
Magen kommer väl den med gissar jag.
Även om den gömmer sig än så länge, det är ingen stor skillnad på den från innan och nu.

Med kläder på så syns det inte att jag är gravid.
Jag har förtvivlat över detta många ggr. Men har nu kommit fram till att jag förhoppningsvis kommer få en lagom myskula i slutet av graviditeten så det inte blir så tungt att bära.
Tron kan försätta berg sägs det ju.

Nu är klockan mitt i natten och jag kan som vanligt inte sova, men nu blir det nog någon gravid bok och sängen tills jag kan somna iaf!

Natti natti och välkommen åter!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanne - 12 september 2009 22:13

Jag ser att det finns de som fortfarande går in via denna blogg på min nya. Ville bara slå et slag för den nya bloggen och säga att adressen är super enkel. Det enda som skilljer den nya bloggens adress från denna är att man tar bort "agratis" fr...

Av Joanne - 9 juli 2009 18:39

Följ med mig. Ni som läser detta, ni som följer min blogg, jag ber er följa med mig till den nya. Jag har nämligen skaffat ny blogg. Orsaken? Orsaken är att denna inte går att designa om efter eget tycke och jag nu fått världens finaste bloggdesign ...

Av Joanne - 9 juli 2009 10:33

Ja nu är det väl dags för mig att svara. Ska börja med att säga att jag skapades när mina föräldrar var gifta och kära, hade det bra ställt och visste ungefär vad de ville med sina liv. Och nej, jag klagar inte på min uppväxt. Jag hade det bra och fi...

Av Joanne - 8 juli 2009 17:51

Jag tänker inte yppa min åsikt gällande förra inläggets fråga innan morgondagen. Men tänker dock påpeka att det står skapas inte växer upp. Bara för att man skapas i vissa förhållanden så innebär inte det att man växer upp under de förhållandena.   ...

Av Joanne - 7 juli 2009 21:23

Är det verkligen en garanti för en bra uppväxt är min fråga. Nå? Ni ska få höra vad jag fått höra, sedan vill jag ha svar! Det är över 60 unika besökare på min blogg varje dag och nu vill jag höra era svar!   Är det verkligen en garanti för en bra up...

Ovido - Quiz & Flashcards